رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بعد از تساوی دو مدعی اصلی هستند و باید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

مسی

به گزارش همشهری آنلاین بارسلونای رونالد کومان باز هم امتیاز از دست داد تا عملا نشان دهد که تیم شایسته ای برای قهرمانی در لالیگا نیست. در این هفته از رقابت های لالیگا، بارسلونا و لوانته در زمین لوانته به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه سه بر سه و تساوی دو تیم خاتمه یافت. بارسلونا بدین ترتیب دو امتیاز دیگر را هم از دست داد و عملا کارش برای قهرمانی در لالیگا بسیار سخت و نزدیک به غیر ممکن شد و اکنون رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دو مدعی اصلی هستند و باید دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

 در این بازی، بارسلونا نیمه اول را طوفانی شروع کرد و با ایجاد موقعیت های زیاد، دو گل هم توسط مسی و پدری به ثمر رساند و به نظر می‌رسید که کار را تمام کرده است اما در نیمه دوم بازیکنان لوانته دو گل به ثمر رساندند و بازی دو بر دو شد. در ادامه کار عثمان دمبله یک گل زد و بارسا را سه بر دو پیش انداخت اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی سرخیو لئون یک گل دیگر برای لوانته زد و این تیم بازی را سه بر سه مساوی کرد و این نتیجه تا پایان کار برقرار بود و بدین ترتیب بارسلونا دو امتیاز حیاتی را در کورس قهرمانی رقابت های لالیگا از دست داد و کار برای این تیم بسیار سخت شد و اکنون رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بخت های اصلی هستند و یک تساوی از اتلتیکو برای صدرنشینی رئال مادرید در صورت پیروزی در بازی هایش کافی خواهد بود.

رونالد کومان در پایان بازی گفت: قهرمانی لالیگادیگر خیلی دشوار است چرا که هدف، پیروزی در سه بازی باقیمانده بود ولی امشب متوقف شدیم. به عنوان مربی طبعا مسئول این تساوی من هستم. بین دو نیمه تاکید کردم که تمرکزمان را باید حفظ کنیم و پس از اینکه دو گل پیش افتادیم، اصلا انتظار مساوی شدن بازی را نداشتم. همه از این نتیجه ناراضی هستیم. پس از نیمه دوم ضعیف امشب، می‌دانم که ممکن است برکنار شوم و در مورد آینده‌ام بحث خواهد شد.

کد خبر 600518

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha